miercuri, 22 decembrie 2021

din balansoar

 

din balansoar

 

ne mirăm cât de puține gânduri au rămas

să se tragă dintr-o umbră a flăcării

din opaiț;

minuni ce m-ar transforma într-un prinț

peste măsură de îndrăgit draga mea

aveam să te lămuresc eu ca într-un vis.

din balansoar

dând mirată din mâini

tu râdeai și din tabloul luminat de flacăra puțină

pătrundeau la tine fluxurile și refluxurile,

povești de care îți spuneam în acel poem.

știai că scriam cu ploaia curgând la streșini

fără încetare

că da,

credeam.

pe urmă au fost nopți când în orașul meu

emoțiile ți se cuibăreau între sâni

ca pitulicele prin lanul de rapiță...

să te fi întrebat, ori

să fi încercat să găsești răspuns

câte ploi vor mai aluneca grăbite între noi?

iată cum

mi-am făcut mari iluzii

din tabloul acelui poem citit la opaiț

Maica Fecioară te privea nedumerită

Dumnezeu știe de ce,

nici n-ai răspuns

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu