vineri, 9 septembrie 2022

Poem acelor Ane (a lui Manole, a Glanetașului, a lui Tolstoi... etc) - care s-au sacrificat pentru o iubire!

 



                                                (Foto: Cândva... pe muntele Olimp/Grecia)

în tablouri ca de ceară

 

dovadă că toate s-au întâmplat,

că n-a fost vis ce-a ținut trei secunde;

e și-acel cal... ce în trap depărtat

îmi fuge cu tinerețea, niciunde.

 

azi întorc capul și poate mai ești

chiar tu, pentru a-mi aduce aminte

că privind cerul, să te-aud când șoptești:

„nu crede ce spune lumea, te minte!”

 

deși ochii tăi - par azi, tot mai mari

ca să-mi aducă aminte cum ninge

în iureș de sănii, cai, lăutari...

iar ce-a fost dat și-am trăit, mă convinge.

 

se-ntâmplă! - și am văzut amândoi

că nebunia și viața e scurtă;

un cântec vechi și trăit doar în doi,

cu miri prea triști ori confuzi, și-a lor nuntă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu