marți, 23 iulie 2024

cum văzusem într-o pânză

 


cum văzusem într-o pânză

 

am tras oblonul poveștilor să te găsesc

goală în așternuturi

cum văzusem într-o pânză de Modigliani

și să-ți spun că azi ești a mea

și că avem în față câte o carte fiecare dintre noi

de aceea m-am rugat să dai tu prima filă

eu o să trag după aceea o linie

și să număr zilele care au mai rămas.

până când niște ploi

te vor aduce la mine.

știu că îmi vei cere să citim la lumina stelelor, amândoi

poate așa

prințesa adormită din poveste ne va spune

secretul sărutului care va trezi în mine

cei doi lupi flămânzi ce întorc filele cărții...

acum chiar aș vrea să te strâng în brațe

să-ți vorbesc de Estela

enigmatica marilor speranțe din Dickens

știi că avea ceva ceva din ochi tăi flămânzi de iubire,

știi?

mi-ai spus asta în podul cu fân

când pescărușii pe acoperiș țipau atât de îngrozitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu