duminică, 18 iunie 2023

se apropie, spuneai...

 


se apropie, spuneai...

 

se apropie toamna

dacă înțelegi că și tu ești singură,

atunci peste viața mea mai trece doar vântul

și nimic nu rămâne în urmă

trec ca ploile, mai toate.

ne amintim doar cum am visat să urcăm până sus

și nu se întâmpla mai nimic;

doar ochii se asigurau de fiecare dată

că cerul nu poate fi atins.

și cu fiecare dimineață, din mine

plecau atâtea tăceri...

multe în care ne-am strâns mâinile

asta încă ne amintim,

dar despre lumea asta a noastră

ca într-o sticlă aruncată în mare

cineva va afla el într-o zi

și povestea cu noi doi,

cum toate ușile mi s-au închis dinainte;

deși o să vină și vremea

îți strigam de pe țărm

și ai să constați

că din cimitir

unde și-a făcut loc și fericirea

într-o zi au plecat toți.

3 comentarii:

  1. Fascinantă această capacitate pe care o aveți, de a crea povești in versuri! Sănătate și cât mai multă inspirație vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Două versuri din Omar Khayyam conțin și răspunsul meu: „Iubirea mea n-aduse nici un adaos lumii,
      Iar moartea n-o să-i schimbe rotundul și splendoarea.”
      ... mulțumesc pentru comentariu!

      Ștergere
    2. Cam pesimiste aceste versuri. :) Cred că fiecare dintre noi schimbă lumea, pentru că un om duce la altul și tot așa. Contribuția dvs. nu poate fi trecută cu vederea!

      Ștergere