marți, 12 septembrie 2023

spune-mi orice...

 


spune-mi orice...

 

acum

toate gândurile mele s-au strâns

la streașina ochilor tăi

și mă ghemuiesc sub frunza din palma ta

să-ți ascult povestea.

erai fericită

„eu visez noaptea, mi-ai spus

uite, aici vorbesc eu cu păsările”

nu-mi mai aparțin mie. prelung

îmi bate ca un clopot inima în seara asta;

mai spune-mi că mi-ai găsit cuvintele în drumul tău

că la capătul lui mă aștepți

precum o apă care să mă atragă în adânc

spune-mi orice

că poeții s-au lăudat cu un vis,

cu un pod care să treacă prin gândurile tale...

că pentru tine ridicarea acestui pod e însăși viața

și atunci am să tac

mă așez

fac focul

și îmi las să zboare imaginația

ca într-un tablou de Goya

privind după umbra ce are să-ți poarte pașii

în acest încă,

neînceput poem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu