joi, 24 ianuarie 2013

296. Un poem pentru dumneavoastră ... (Tot o parodie... după un poet drag mie: Zaharia Stancu)



Prin pusta OTV
(parodie după  „Ady Endre” de Zaharia Stancu)
                                                       de Tudor Cicu

M-am plimbat pe post cu D.D-teul acela
Ca pe pusta maghiară, alături de Markó Béla
Ce umbla cu Borbely de mână, neprefăcut
Umbla şi-i spunea:
Otrăvit te-ai născut... otrăvit... otrăvit, te-ai născut.

Am pătruns prin pusta OTV, într-o seară
L-am întâlnit acolo şi pe Cioacă
Mima în piesa lui Hitchcock, cu Elodia
O mică cinzeacă...
Bea cu Elodia şi-i spunea:
Te-am iubit... te-am iubit, hajardea!

După OTV, în tomberonul lui Tolea zăcea RTV
De mulţi ani (zice D.D.) că zăcea,
Elodia nu i se afla alături
Dar D.D. spunea tot mereu:
Elodia e ca şi sora mea!
Şi, şoptea: tata mi-a spus, încă de la Caracal
Că mama m-a făcut cu-n evreu.

De-atunci, Elodia (leit-motivul) zălog
Folosit armă secretă de şoricelul „binom”
Pentru Markó Béla şi Borbely - ördög
Îngerii din cer, toţi le spun „nem tudom”
Care, pe limba lui Ady Endre,
Cel cu care Leda împărţea şi ghiudemul de cal
E totuna, cu idiotul lui Dostoievski,

Găsit şi printre mai noii miniştri
Găsit printre cei răsturnaţi în paharul cu whisky
Al preşedintelui, cel cu cuburi de ghiaţă
Al preşedintelui pus pe scandal
Apărut la TV faţă-n faţă
Cu carul legendar, într-un mit „cara(i)cal”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu